Regulamin sklepu internetowego:
- Definicje:
- „Sklep” oznacza sklep internetowy dostępny na stronie internetowej murol.pl prowadzony przez MUROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Pokrzywnicy 65, 64-930
NIP:7642712852
KRS:0001020110
Kapitał zakładowy: 10 000 zł - „Klient” oznacza osobę fizyczną lub prawną dokonującą zakupów w Sklepie.
- „Produkt” oznacza produkt oferowany do sprzedaży przez Sklep.
- „Sklep” oznacza sklep internetowy dostępny na stronie internetowej murol.pl prowadzony przez MUROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Pokrzywnicy 65, 64-930
- Celem Sklepu jest sprzedaż Produktów.
- Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zaakceptowanie Regulaminu.
- Wszystkie ceny w Sklepie są cenami netto i nie zawierają podatku VAT.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów oraz Regulaminu w każdej chwili, bez konieczności informowania o tym Klientów.
- Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje z chwilą złożenia przez Klienta zamówienia na Produkt za pośrednictwem Sklepu.
- Sklep zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia otrzymania zamówienia poprzez wysłanie do Klienta wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
- Sklep zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych Produktów w terminie wskazanym w opisie Produktu na stronie Sklepu.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sklep zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić o tym Klienta.
- Zamawiający powinien dokonać w formie pisemnej i przesłać skan podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy do Organizatora na adres e-mail: reklamacje@murol.pl na adres siedziby Pokrzywnica 65, 64-930 Szydłowo
- Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu i stanowi integralną część Umowy Sprzedaży.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz innych właściwy
- Reklamacje
– Klient ma prawo składania reklamacji dotyczących Usług lub Umowy.
– Reklamacje mogą być składane w formie:◦pisemnej – złożonej osobiście w siedzibie MUROL Sp.zoo albo wysłanej na adres siedziby Pokrzywnica 65, 64-930,
◦elektronicznej – wysłanej na adres email: reklamacje@murol.pl
-Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko) oraz dane kontaktowe: adres korespondencyjny lub adres email,
określenie Usługi lub Umowy, której dotyczy reklamacja,
opis problemu będącego przyczyną reklamacji,
żądanie Klienta w zakresie oczekiwanego sposobu rozpatrzenia reklamacji,
określenie sposobu, w jaki Klient chce uzyskać odpowiedź na reklamację,
podpis – w przypadku składania reklamacji drogą pisemną.
Reklamacje nie pozwalające na identyfikację Klienta nie będą rozpatrywane.
Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji przez MUROL Sp.zoo.
W przypadku, gdy do rozpatrzenia reklamacji niezbędne będą dodatkowe informacje, MUROL Sp.zoo może zwrócić się do Klienta o ich udzielenie. Odmowa udzielenia przez Klienta niezbędnych informacji może skutkować negatywnym rozpatrzeniem reklamacji.