Regulamin sklepu internetowego:

  1. Definicje:
    • „Sklep” oznacza sklep internetowy dostępny na stronie internetowej murol.pl prowadzony przez MUROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Pokrzywnicy 65, 64-930
      NIP:7642712852
      KRS:0001020110
      Kapitał zakładowy: 10 000 zł
    • „Klient” oznacza osobę fizyczną lub prawną dokonującą zakupów w Sklepie.
    • „Produkt” oznacza produkt oferowany do sprzedaży przez Sklep.
  2. Celem Sklepu jest sprzedaż Produktów.
  3. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zaakceptowanie Regulaminu.
  4. Wszystkie ceny w Sklepie są cenami netto i nie zawierają podatku VAT.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów oraz Regulaminu w każdej chwili, bez konieczności informowania o tym Klientów.
  6. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje z chwilą złożenia przez Klienta zamówienia na Produkt za pośrednictwem Sklepu.
  7. Sklep zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia otrzymania zamówienia poprzez wysłanie do Klienta wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
  8. Sklep zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych Produktów w terminie wskazanym w opisie Produktu na stronie Sklepu.
  9. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sklep zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić o tym Klienta.
  10. Zamawiający powinien dokonać w formie pisemnej i przesłać skan podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy do Organizatora na adres e-mail: reklamacje@murol.pl na adres siedziby Pokrzywnica 65, 64-930 Szydłowo
  11. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu i stanowi integralną część Umowy Sprzedaży.
  12. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz innych właściwy
  13. Reklamacje

    – Klient ma prawo składania reklamacji dotyczących Usług lub Umowy.
    – Reklamacje mogą być składane w formie:

                   ◦pisemnej – złożonej osobiście w siedzibie MUROL Sp.zoo albo wysłanej na adres siedziby Pokrzywnica 65, 64-930,

                   ◦elektronicznej – wysłanej na adres email: reklamacje@murol.pl

    -Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:

              dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko) oraz dane kontaktowe: adres korespondencyjny lub adres email,

              określenie Usługi lub Umowy, której dotyczy reklamacja,

              opis problemu będącego przyczyną reklamacji,

              żądanie Klienta w zakresie oczekiwanego sposobu rozpatrzenia reklamacji,

              określenie sposobu, w jaki Klient chce uzyskać odpowiedź na reklamację,

              podpis – w przypadku składania reklamacji drogą pisemną.

    Reklamacje nie pozwalające na identyfikację Klienta nie będą rozpatrywane.

    Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji przez MUROL Sp.zoo.

    W przypadku, gdy do rozpatrzenia reklamacji niezbędne będą dodatkowe informacje, MUROL Sp.zoo może zwrócić się do Klienta o ich udzielenie. Odmowa udzielenia przez Klienta niezbędnych informacji może skutkować negatywnym rozpatrzeniem reklamacji.